Monday, 1 December 2014

Baru Nak Fefeeling...

Bismillah hirrahmanirrahim....

Hari ni tidoq mesti sambil tersengih-sengih... hahaaaa.... (" lebih2 plak dah, Sayang ni," kata my Hubby)

Mau tak sengih... Balik dari hantaq Feminine Wash & Masker Vagina tadi, singgah Econsave nak beli coklat bar besar sebab dah janji dengan Adam Hilmi kalau dia dapat hafal 25 nama Rasul, aku bagi coklat bar plg besaq kat dia.

Terserempak dengan seorang kawan yang dh hampir setahun lebih x jumpa. Dari jauh lagi, dia dah sebut " Laaaa....makin lawa aih..."

Balik rumah, aku saja la sembang dengan Adam Hilmi.

Aku : Tadi ada kawan Mama bagitau Mama makin lawa. Abg tgk Mama macam mana?
Adam Hilmi : Memang Mama lawa (hahahahahaa...gelak dalam hati aku)
Aku : Ya ka? Ka saja nak amek hati Mama....
Adam Hilmi : Betooooiiiiii.... Mama la ni nampak lawa, nampak makin putih.

Kebetulan En. Hubby memang ada kat sebelah, so aku pun tanya En. Hubby pulak...

Aku : Ya ka Sayang makin putih...?
En. Hubby : Ya la... makin lawa...
Aku : Hoh....

Tiba-tiba,
Adam Dzulqarnain : Mamaaaaaaaa, Kawthar berak....!

Ceh, baru nak perasan lebih sikit....

I makan Herbarium 7 hari & Delimalicious 7 hari uuuuu!

#jsd #jamususukdarabukitmertajam #pengedarsah #bolehpos #bolehcod #rundinganpercuma #agendiperlukan #sihatluardalam #manis #mantap #penuhrahsia

No comments:

Post a Comment